سلام بر دوستان
می خواستم ببینم راهی برای نمایش مجموعه ها به شکل و فرم زیباتر وجود نداره
همونطور که در تصویر می بینید مجموعه ها به صورت ردیفی نمایش داده می شه و هیچ رنگ و بوی خوبی نداره .
[IMG] c:\a.jpg[/IMG]
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام بر دوستان
می خواستم ببینم راهی برای نمایش مجموعه ها به شکل و فرم زیباتر وجود نداره
همونطور که در تصویر می بینید مجموعه ها به صورت ردیفی نمایش داده می شه و هیچ رنگ و بوی خوبی نداره .
[IMG] c:\a.jpg[/IMG]
آقا عکس رو باید آپلود کنی بعد لینک بدی نه از درایو کامپیوتر خودت!
اوکی
با سلام
من چطور میتونم تصویرم رو آپلود کنم ؟
مدیر سایت باید این مجوز رو بده یا نه ؟
نه نیازی نیست
در آپلود سنتر های رایگان آپلود کنید
توی گوگل جستجو کنید آپلود رایگان عکس
موفق باشید
با تشکر از دوست محترم و واقعاً کوشا
مجموعه من به این صورت هست .
یه چیزهایی رو در جوملا برای نمایش بهتر مجموعه ها پیدا کردم.
ولی اگه اطلاعات تکمیلی به من بدید ممنون میشم.
باز هم تشکر می کنم.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]