باز هم سلام و خسته نباشید!
من الان تمام مجموعه ها و مطالب و منوها را ساختم. مرحله بعدی برای ساخت سایت چی؟ الان باید چه کاری انجام بدم؟ لطفا با توضیح بگید.
نمایش نسخه قابل چاپ
باز هم سلام و خسته نباشید!
من الان تمام مجموعه ها و مطالب و منوها را ساختم. مرحله بعدی برای ساخت سایت چی؟ الان باید چه کاری انجام بدم؟ لطفا با توضیح بگید.
اگر این مجموعه ها و مطالب تمام اهدافی که برای سایت تون در نظر گرفتید انجام میده (نیاز به افزونه و قالبی ندارید) . باید سایتتونو Upload کنید .
با سلام. من هم این سوال را دارم.
اول چطور سایت را upload می کنیم؟
سوال خود من این است که با درست کردن منوها آیا احتاجی به ماژول ها نیست؟ پیش فرض خود جوملای 2.5 ماژول هایی را به منوها نصبت داده که من نمی دونم تغییر بدهم یا نه؟ سوم اینکه قالب های پیش فرض جوملا اون چیزی که من می خوام را جواب نمی دهند؟ مثلا منوهای اصلی من رو همزمان نشون نمی ده! یعنی همه را نشان نمی ده باید ویژه کنم بعد همون آیکونی که ویژه کردم را نشان می ده!!!!!!!!!!11
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
اما من با Xampp کار می کنم! من نصب کردم!
دوست عزیز جوملای من روی xampp نصبه!
سلام
لطفا قبل از ایجاد تاپیک جستجو کنید
از آموزشی که در د[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]منتشر شده استفاده کنید!
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]