سلام هر موقع هر جای متن میخوام عکس بزارم یا صفحه بندی ایجاد کنم همش به بالای صفحه میره و همونجا که میزارم قرار نمیگیره در 2.5 برام این مشکل پیش میاد در 1.7 اینطوری نبود
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام هر موقع هر جای متن میخوام عکس بزارم یا صفحه بندی ایجاد کنم همش به بالای صفحه میره و همونجا که میزارم قرار نمیگیره در 2.5 برام این مشکل پیش میاد در 1.7 اینطوری نبود
سلام
آدرس سایت رو لطفاً قرار بدید و صفحه مورد نظر رو بگید !
یک یوزر با ویژگی ادیتور هم ایجاد کنید و ماژول لاگین در سایت را فعال کنید تا بتونیم لاگین کنیم ! یوزر و پسورد دمو رو اینجا قرار بدید تا بررسی کنیم ! بعد از تمام شدن مشکلتون میتونید یوزر رو غیر فعال کنید !
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] user :demo pass:demo