سلام دوستان..نیمدونم چرا ادیتورم این شکلی شده؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
چجوری باید به صورت پیش فرض درش بیارم؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام دوستان..نیمدونم چرا ادیتورم این شکلی شده؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
چجوری باید به صورت پیش فرض درش بیارم؟
دروود
الان مشکل این ادیتور چیه ؟
میشه بگید چه جوری بود ؟!
شاد و سلامت در پناه ایزد
سلام منم همین مشکل رو دارم مال من تازه چند تا از گزینه ها غیب شده ...کسی نمیدونه چطور به صورت پیش فرض میشه در آورد؟
سلام
دوست عزیز از ادیتور پیشرفته استفاده کنید CKEditor
موفق باشید
ببینید من از کتاب آموزش جوملا 1.5 دارم پیش میرم.
ولی ادیتور اونو نگاه کنید.
ببینید چقدر فرق داره..
قضیه چیه؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
یه چندتا از این پلاگین های ادیتور هم دانلود کردم ولی وقتی میخام نصب کنم هی ارور میده.یا میگه بایگانی ناشناخته است یا میگه فایل XML ......خلاصه دیگه موندم چه کار کنم؟
شما طریقه نصب ادیتور رو دارین بهم یاد بدین یا یه ادیتور سالم؟ممنو از همه دوستان
مدیریت > افزونه ها > پلاگین ها > ادیتور > روی حالت توسعه یافته قرار بدید
شاد و سلامت در پناه ایزد