سلام به همه دوستان گل جوملایی
من توی فیدبرنر گوگل ثبت نام کردم. لینکش رو گرفتم که اینه:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
حالا اصل هدف من این بود که کسانیکه توی سایت می آیند اینجا ایمیلشون رو وارد کنند تا بعدش ما خبرها رو به ایمیلشون ارسال کنیم. در واقع: ارسال خبرنامه به ایمیل کاربران
کمک بفرمایید دعاگویتان خواهم بود.
یا علی
