سلام و ادب به یکایک شما عزیزان
من دارم با فرانت پیچ صفحه طراحی میکنم و همه شما قطعا اطلاع دارید که اگر با فرانت پیچ صفحه طراحی کنیم و فرم بسازیم قطعا فرم ما کار نمیکنه
حالا باید چیکار کنم فرم من کار کنه
با تشکر از یکایک شما دوستان عزیز و گرانقدر
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام و ادب به یکایک شما عزیزان
من دارم با فرانت پیچ صفحه طراحی میکنم و همه شما قطعا اطلاع دارید که اگر با فرانت پیچ صفحه طراحی کنیم و فرم بسازیم قطعا فرم ما کار نمیکنه
حالا باید چیکار کنم فرم من کار کنه
با تشکر از یکایک شما دوستان عزیز و گرانقدر
برای اینکه فرم تون کار کنه باید شما به یک زبان برنامه نویسی وب سرور ساید مسلط باشید (JSP و ASP و PHP )
اگر مسلط هستید خاصیت action فرم تون رو به یک صفحه سرور ساید قرار بدید مثلا form.php
وکدهای نحوهی عملکرد فرم تون رو در اون صفحه مثلا form.php قرار بدید.
الان این کارایی که گفتین رو من بلد نیستم باید چیکار کنم خیلی من به ساخت فرم احتیاج دارم
پس باید با استفاده از [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] ویک افزونه فرم ساز مشکلتون را حل کنید.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
با سلام
لينكهاي زير رو ببينين خودتون خيلي راحت ميتونين اين كار رو انجام بدين
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
موفق باشين