سلام
دوستان کامپوننتی نصب کردم به دلیلی حذفش کردم . دوباره که خواستم نصبش کنم پیغام زیر رو داد.
- آیتم منو دیگری با این نام مستعار وجود دارد
- ایراد در ساخت منوی مدیریت
البته کامپوننت نصب شده اما در منوی مدیریت مشاهده نمیشه تا پیکر بندی بشه . این منوی دیگر که پیغام داده شده تو کجا باید بررسی بشه تا کامل حذف بشه .
ممنون
