سلام ببخشید من یه مدتی هستش جوملامو گرفتم . اما خوب یکم اول برام گیج کننده بوده . اما حالا میخوام یکی بهم بگه وقتی وارد پنل خودم میشم باید به کجا برم و چی جوری کد یه قالب رو کپی کنم. اگه دوستی میتونه کمک کنه خواهشا مرخله به مرحله توضیح کامل بده >>>>> ممنون ازتون
