سلام دوستان
من می خواستم سیستم مدیریت محتوی Elxis رو نصب کنم برروی لوکال هاست ولی نتونستم و چون شنیده بودم مامبو همان الکسیس هست گفتم سوالم رو اینجا مطرح کنم اگر اشتباه کردم من رو ببخشید
من الکسیس رو نصب کردم و نصبش به راحتی به پایان رسید ولی الان نه سایت لود می شه نه به صفحه ی ادمین می شه رفت و ارور زیر رو می ده !!
باتشکر
این هم لینک ارور : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
