درود
جوملا رو نصب کردم اما یک جایی اومده نوشته بروزرسانی و توسعه نصب اسان و ... الان باید چیکار کنم
نمایش نسخه قابل چاپ
درود
جوملا رو نصب کردم اما یک جایی اومده نوشته بروزرسانی و توسعه نصب اسان و ... الان باید چیکار کنم
با سلام
در صورت امکان اسکرین شات قرار دهید.
یا علی
دوست عزیز سلام
لطفا [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] را رعایت بفرمایید.
**
3) از تایپ به صورت Pingilish خودداری کنید. دوستانی که صفحه کلید فارسی در اختیار ندارند می توانند از این ابزار استفاده نمایند: parseek.com/Keyboard
پست مربوطه پاک شد.
یا حق.
شما خودتون برید تو این سایت ببینید چی میگه
parskalam.tk
مشکلی نیست و مطالبی هم که مشاهده میکنید مطالب پیشفرض هستند.
من کجا باید قالبمو اپلود کنم
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
اقا کسی هست قالب سایت shabebarfi.ir رو برای من بزاره رو سایتم
سریع توروخدا پای ابروم در میونه
درود .نقل قول:
نوشته اصلی توسط emad54 [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
دوست عزیز میشه بفرماید این قالب را ما چه طوری برای شما نصب کنیم ؟
نکنه انتظار دارید براتون ریپ بزنیم ؟؟
اقا من جوملا رو نصب کردم اما قالب دلخواهمو پیدا نکردم یکی قالب سایت shabebarfi.irرو اسمش رو میگه من برم بگیرمش