سلام دوستان
من با منو ی خانه ی سایتم مشکل پیدا کردم مثلا من اگر از صفحه ی اصلی سایت به منوی دیگری برم و بخوام دوباره بر روی منوی خانه کلیک کنیم ادرس سایت من رو به صورت https میاره و اجازه ی ورود نمیده و اگر هم تا 3 بار این کار رو انجام بدم سرور ای پی من رو قفل میکنه( برای همه کاربر ها هم همین جوریه)
من چطور میتونم ادرس منوی خانه رو به http تغییر بدم
لطفا راهنمایی کنید
