سلام
برای این کار باید چکار کنم؟؟؟؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
برای این کار باید چکار کنم؟؟؟؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
کارخاصی نیاز نیست دوست عزیزنقل قول:
نوشته اصلی توسط hamidpc [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
کافیه تارگت مورد نظرتون رو اعلام بفرمایید
برخلاف ذهنیت دوستان برای تست نفوذ نیاز به هیچ رمز عبور یا نام کاربری نیست:dاما برای پچ کردن باگ مورد نظر مسلما...
موفق باشید