می دونم سوالام ابتدایی
شرمنده
من می خوام یک ثبت نام برای جوملا 2.5 بسازم ظاهرا ماژول رایگان از پیش آماده وجود نداره باید از فرم ساز بهره برد
ولی 2 مشکل دارم
در مورد فرم ساز rsfurm
گویا باید کامپوننت را خرید و رایگان موجود نیست
در مورد فرم ساز
Breezingforms 1.7.5
من اصلا نمی تونم باهاش کار کنم
یک فرم ساختم بعد چی کار کنم؟؟؟؟
چه طوری تو فرمم سوال بذارم
بعد چه طوری نسبتش بدم به ماژول ثبت نام خود جوملا
و اصلا تفاوت اسکریپت با فرم با record با pieces
چیه؟
