با سلام
آیا راهی وجود دارد که اجازه ندهیم در حوملا 2.5 هر آی پی چندین بار عضو شود
فقط اجازه دهیم که هر آی پی یکبار در سایت عضو شود؟
تشکر
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام
آیا راهی وجود دارد که اجازه ندهیم در حوملا 2.5 هر آی پی چندین بار عضو شود
فقط اجازه دهیم که هر آی پی یکبار در سایت عضو شود؟
تشکر
بله راهی دارد ولی اینکار منطقی نیست ممکنه چندین نفر از یک کافی نت بخوان ثبت نام انجام بدن که ...
شما SERVER_$ میتونید ip کاربر را در هر php form ای بگیرید : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]