سلام وقت بخیر
ببخشید من سایتم با جوملا 2.5 کار میکنه ....یه فروشگاهه..وقتی باز میشه همون تایتل پیش فرض "به فروشگاه ساز خوش آمدید"میاد
تو فایل کافیگریشنشم اصلا این جمله نیست که عوضش کنم
لطفا منو راهنمایی کنید ممنونم
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام وقت بخیر
ببخشید من سایتم با جوملا 2.5 کار میکنه ....یه فروشگاهه..وقتی باز میشه همون تایتل پیش فرض "به فروشگاه ساز خوش آمدید"میاد
تو فایل کافیگریشنشم اصلا این جمله نیست که عوضش کنم
لطفا منو راهنمایی کنید ممنونم
با عرض سلام .
اموزش زیر در این ضمینه به شما کمک می کند :
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
موفق ، پیروز و سربلند باشید .