با سلام به دوستان
من روی wampserver 2.2 جوملا ورژن 1.5 رو نصب کردم که از مرحله اول نصب در هر مرورگری صفحه به صورت زیر هستش. ممنون میشم راهنمایی کنید. کسی تاحالا بر خورده؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
