كي ميتونه بكنه واسم جوملا رو نصب "" تو قسمت اتصال به پايگاه داده خطا ميده """ پيشاپيش بده خدا خيرت :)
نمایش نسخه قابل چاپ
كي ميتونه بكنه واسم جوملا رو نصب "" تو قسمت اتصال به پايگاه داده خطا ميده """ پيشاپيش بده خدا خيرت :)
سلام دوست عزیز دقت کنید که حتما کاربر رو به پایگاه داده ای که ساختین متصل کنید و بقیه گزینه ها هم تغییر ندین موفق باشید
خواهشن يكي بياد واسم بكنه نصب جوملا رو ..... كلافه ام كرده :rolleyes:
سلام دوست عزيز
پيشنهاد ميكنم خودتون اين كار رو انجام بدين! درسته كه ممكنه با مشكلاتي روبرو بشيد يا حتي به قول خودتون كلافتون كنه!اما خوبيش اينه باعث ميشه شما اونوياد بگيرد.
يبار ديگه سعي بفرمائيد
واينبار روي وارد كردن اطلاعات(نام ديتابيس+كاربري)دقت بيشتري بخرج داده و مطمئن بشيد كه اونارو بطور كامل درج كرديد!
و چنانچه باز مشكلات وجود داشت،اگه صلاح دونستيد يوزر و پسورد سي پنلتونو بهم پيام خصوصي كنيد تا براتون نصب كنم
موفق باشيد
سلام دوست عزیز
من هم با الیاس جان موافقم
من خودم مثل الان شما از صفر شروع کردم گرچه الان هم صفرم
اما احساس اینکه رو پای خودتی مهمه
نترس
هیچ اتفاقی نمیفته
فقط کمی تامل و شکیبایی + دقت
این جوملا فارسی هم از حق نگذریم خوب کمک می کنه
اینجا میتونی دوستانی بی ریا پیدا کنی که خالصانه بهت کمک می کنند.
پیروز باشید
سلامنقل قول:
نوشته اصلی توسط hamed.salarii [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ضمن مطالعه مقاله ای که دوستمون معرفی کردند مقاله پ[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]را مطالعه کنید
چون تمام مشکلاتی که ممکن است در مرحله 4 ام نصب براتون پیش بیاد حتما یکی از این موارد است .
من حاضرم برات نصب کنم . حتی حاضرم بهت آموزش هم بدم رایگان
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]