[IMG][مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید][/IMG]
نمایش نسخه قابل چاپ
[IMG][مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید][/IMG]
نمایش سایت مشکل داره!
نمیدونم کسی هست که به مشکل ما هم برسه؟!!!نقل قول:
نوشته اصلی توسط mhk1367 [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
هر مطلبی رو که ارسال می کنی رو سایت نمیشینه!!!
نمایش سایت یه سری وارنینگ نشون میده که اهمیتی نداره و باید خطاها رو غیرفعال کنید. اما سوال دومتون نیاز به توضیحات بیشتر داره. با این توضیحات اندک هیچی نمیشه گفت.