سلام .
من کامپوننت تماس با ما رو برای سایتم ساختم و اون رو به مدیریت سایت متصل کردم . حالا اگه کاربری از طریق این کامپوننت ارتباط برقرار کنه من کجا نوشته های اون کاربر رو می بینم.
با تشکر
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام .
من کامپوننت تماس با ما رو برای سایتم ساختم و اون رو به مدیریت سایت متصل کردم . حالا اگه کاربری از طریق این کامپوننت ارتباط برقرار کنه من کجا نوشته های اون کاربر رو می بینم.
با تشکر
دروود
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در پناه ایزد
سلامنقل قول:
نوشته اصلی توسط mersad [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
با تشکر از راهنمایی جناب عالی .
من این کارها رو کردم . حالا اگه شما بیای و از طریق این فرم تماسی که ایجاد کردم یه ایمیل به من بزنی . من به عنوان مدیر کجا باید برم تا نظر یا ایمیل شما رو ببینم.
باتشکر دوباره
با سلام
اصولا وقتی بسته ای نصب می کنی کامپوننت تماس با ما داره و قتی می ری داخل کامپوننت آدرس ایمیل خود رو اونجا وارد می کنی . بعد هرکس براتون پیغامی بفرسته میاد به ایمیلتون و می گه از طریق سایتتون یک پیام اومده .
موفق باشی .
اگر ایمیل در ایندکس نبود هرزنامه ها رو نگاه کنید .نقل قول:
نوشته اصلی توسط jondolmahdi [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
نوچ نشد............................................
اوکی
این هم افزونه های [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
دوست عزیز از فاکس استفاده کنید من این سیستم و فارسی کردم و با نام ایرانی Shentia باید به یقین بگم خیلی سیستم عالی می باشد
هرجا مشکل داشتید در این مورد در خدمت شما هستم