با سلام
دوستان ممکنه راهنمایی کنید چطور از کدهای جاوا برای یک ماژول استفاده کنم؟مثلا مطالبی که در یک ماژول هست شبیه marqee اما بصورت عمودی بالا بره ؟
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام
دوستان ممکنه راهنمایی کنید چطور از کدهای جاوا برای یک ماژول استفاده کنم؟مثلا مطالبی که در یک ماژول هست شبیه marqee اما بصورت عمودی بالا بره ؟
سلامنقل قول:
نوشته اصلی توسط m.darani [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ميتونيد از ماژول بصورت html دستي استفاده كرده و كدهاي جاوا رو در html اديتور قرار و سيو فرمائيد
موفق باشيد
ممنون از راهنمایی شما اما وقتی کدهارو وارد میکنم ذخیره نمیشه..ممکنه راهنمایی کنید کدوم قسمت ویایشگر رو باید فعال کنم؟
منظورشون توی کدهای خود ماژول هست
الان شما میخواهید به صورت عمودی بالا نره؟ افقی بره؟
اگه ممکن هست ماژول رو اینجا قرار بدهید تا دوستان راهنمایی تون کنند.
موفق باشید
نه.......من یک ماژول اچ تی ام ال دستی ایجاد میکنم و کدهای جاوارا ذخیره میکنم اما بعد از که برمیگردم کدها ذخیره نمیشوند .احتمالا باید در ویرایشگر تغییری ایجاد کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام
دوست عزیز کدهای جاوا را در بخش html ویرایشگر ماژول وارد می کنید؟
تصویر کلید وارد کردن کد در زیر آمده است:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
بعد از وارد کردن کدها، کلید update را زده و ماژول را ذخیره کنید.