-
تنظیمات ftp
با سلام
من وارد قسمت تنظیمات کلی میشم و بعد قسمت سرور ،، در این قسمت تنظیمات ftp وارد می کنم
هاست FTP
پورت FTP
نام کاربری FTP
رمزعبور FTP
ریشه FTP که نمی دونم چی باید وارد کنم
بعدش ارور میده و میگه
- JFTP::login: Unable to login
- JFTP: :write: عدم امکان استفاده از حالت غیرفعال
- نمی تواند تاریخ را ذخیره کند خطا: امکان نوشتن در فایل تنظیمات وجود ندارد
باید چه کاری انجام بدم تا حل بشه ؟
-
سلام ، از هاست رایگان استفاده میکنید ؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
- JFTP: :write: عدم امکان استفاده از حالت غیرفعال.
- نمیتواند تاریخ را ذخیره کند خطا: امکان نوشتن در فایل تنظیمات وجود ندارد.
- JFTP: :store: ناتوان در استفاده از حالت غیر فعال.
این خطاها زمانی رخ می*دهد که توابع ftp غیر فعال باشد.
راه حل
از ارائه دهنده سرویس هاست بخواهید که این تابع را برای شما فعال کند.
-
نه
ولی فکر می کنم انتخاب خیلی بدی داشتم واسه هاست
من با شرکتی که ازشون هاست خریدم تماس گرفتم ،به من گفتند که نمی دونند فعال کردن توابع یعنی چی ، باید یه کامپوننت نصب کنند یا کار دیگه ای باید انجام بدند؟
لطفا بهم کمک کنید