-
لوگوی انجمن !!!!؟
سلام و خسته نباشید خدمت همه دوسان
می خواستم بدونم برای عوض کردن لوگوی انجمن باید چه مراحلی رو تی کنم ؟
تو تصویر زیر به جای تصویر simplemachines یه تصویر از خودم بزارم
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
مرسی و ممنون
-
دروود
در قالب نصب شده شما فایل faveicon وجود داره
اون فایل رو با فایل دلخواه خودتون جا به جا کنید تا تصویر تغییر کنه
این کار معمولاً بعد از جا به جایی چند ساعتی طول میکشه بسته به نوع سرور
در پناه ایزد
-
سلام
مرصاد عزیز میشه بگید این فابل که نام بردید کجاست دقیقا
من همچین چیزی توی فایل های قالبم ندیدم.
یعنی همچین تصویری نیست
-
اگر نیست شما ایکون جدید خودتون رو قرار بدید تا اعمال بشه
در پناه ایزد
-
فرض کنید همین تصویر رو می خوام بزارم
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
-
این توصیر رو با استفاده از نرم افزار یا سایت های انلاین به نوع .ico تبدیل کنید
و سپس با نام faveicon.ico بار گذاری کنید
میتونید از این سایت کمک بگیرید
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در پناه ایزد
-
مرسی مرصاد عزیز حرف شما درست بود این تصویر در صفحه اصلی فایل منیجر هاست بود با سپاس