سلام دوستان
من موقع putonline کردن wampserver این ارورو میبینم
لطفا راهنماییم کنید
[IMG][مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید][/IMG]
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام دوستان
من موقع putonline کردن wampserver این ارورو میبینم
لطفا راهنماییم کنید
[IMG][مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید][/IMG]
سلام
دوست من سوالتون را چندین بار نپرسید.
تاپیک قبلی پاسخ داده شد.
همچنین لطفآ از عنوان مناسبی برای تاپیک های خود استفاده کنید.
با تشکر
با سلام من با یک ارور مواجه هستم ممنون میشم کسی راهنمایی کنه
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
پیشنهاد می کنم از Xampp استفاده کنید