سلام
مدتی قبل به علت مشکلات هاستمون سایت رو تعطیل کردم و یه بکآپ با سیستم آکیبا دارم
الآن که میخوام بک آپ رو نصب کنم نام کاربری و رمزعبور یادم نمیاد.:confused:
میشه پیداش کرد ؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
مدتی قبل به علت مشکلات هاستمون سایت رو تعطیل کردم و یه بکآپ با سیستم آکیبا دارم
الآن که میخوام بک آپ رو نصب کنم نام کاربری و رمزعبور یادم نمیاد.:confused:
میشه پیداش کرد ؟
آخه این آکیبا خوبه ولی نه همیشه !!!!!!!!!!!! بهتر بود فایل ها رو زیپ می کردی و دیتا بیس و اکسپورت می کردی حل بود !به همین راحتی
دروود
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در پناه ایزد
سلام تشکر، ولینقل قول:
نوشته اصلی توسط mersad [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سوالو خوب نخوندید. من Cpanel ندارم که این تنظیماتو انجام بدم. خواهشا بگید از طریق فایلهای هاست میشه نام کاربری و رمزعبور (مربوط به دیتابیس) تغییر داد یا پیداش کرد؟
باز هم تشکر
هر پنلی داشته باشید باید به phpyadmin وارد بشید و ما بقی ...
در پناه ایزد
بازم مثه اینکه توجه نفرمودید من الآن فقط فایلهای هاستمو رو ویندوز لپتاپم دارم همین.
با این وجود بازم میشه؟
بله
دو ویندوز هم شما باید به بانک اطلاعاتی وصل باشد توسط شبی ساز سرور مثل wampp , xamp ,...
localhost/phpmyadmin
ادرس بالا رو در مرورگر خودتون وارد کنید
در پناه ایزد
ممنون دوستان از اینکه پاسخ دادید ولی من نتونستم از راههایی که گفتید پیش برم
البته مشکل شد ، با دیدن متن فایل configuration.php به همین راحتی.
باز هم تشکر