سلام - من چه طوری میتوانم منوی آبشاری داشته باشم که نام بخشها دیده شود وقتی کاربر روی نام هر بخش رفت نام مجموعه ها را نشان دهد و یکی از مجموعه ها را انتخاب کند
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام - من چه طوری میتوانم منوی آبشاری داشته باشم که نام بخشها دیده شود وقتی کاربر روی نام هر بخش رفت نام مجموعه ها را نشان دهد و یکی از مجموعه ها را انتخاب کند
شما میتونید از قالبهایی استفاده کنید که منوهای ساکرفیش دارند!
و اصولا این قالبها رایگان نیستند
میشه آدرس یک نمونه از این قالب ها را به من بدهید
یا حداقل منویی مثل منوی سایت [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] که به صورت درختی است رو چه جوری میشه ساخت
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
2- منوی درختی رو سرچ کنید پیدا میکنید
سلام،
این هم یه برنامه برای ساخت منوی آبشاری که کار کردن باهاش راحته!
نام:
***********
سریال:
*******************
این هم قوانین اینجا:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
که شما رعایت نکردید!
ببخشید سعی می کنم از این به بعد فراموش نکنم! :-\
سلام
اگر بخواهید می توانید از swmenu برای این منظور نیز استفاده کنید.
من در کامپوننت هایم swMenuFree را دارم ولی وقتی روی آن کلیک میکنم هیچ اتفاقی نمی افتد
پاکش کنید و از اول نصب کنید