دوستان گرامی سلام
من در import کردن دیتسابیس به cpanel با ارور زیر مواجه شدم. چااااااااره کار چیست؟
سپاسگزارم
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
نمایش نسخه قابل چاپ
دوستان گرامی سلام
من در import کردن دیتسابیس به cpanel با ارور زیر مواجه شدم. چااااااااره کار چیست؟
سپاسگزارم
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام
شما ابتاد وارد دیتابیس شوید و سپس import نمایید تا مشکل رفع شود
موفق باشید
سلام و سپاس از شما
اگه منظورتان از وارد شدن به دیتابیس، مشاهده جداول است که بنده این کار را انجام دادم. اما بازهم همان ارور قبلی است.
به نظرشما مشکل از ناشی از نسخه wemp لوکال هاست نیست؟
با سلام ,خسته نباشید
من چطوری میتونم کوئری مورد نظر خودم رو بنویسم و در جوملا استفاده کنم؟
مثلن میخام کاربر فقط لیست فعالیت های خودشو ببینه و کاربر دیگه نبینه یا فعالیت ی
کاری که مثلن تو برنامه نویسی سی شارپ انجام میدادم و ارتباط با دیتابیس رو برقرار میکردم و ماربر میتونست با اتخاب موارد لیست پرس و جو و گزارش های دلخاهشو بینه
همچین کاری میخام بکنم؟
چطوری میشه انجامش داد
؟
سلامنقل قول:
نوشته اصلی توسط paknejad [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
قبل از تهیه بکاپ بهتره که یکبار آپتیمایز کنید ! مشکلتون موقع ایمپورت حل میشه :)
من الله توفیق
سلامنقل قول:
نوشته اصلی توسط mohi4 [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
این موضوع رو در یک تاپیک جدا پیگیری کنید ! پاسخ خواهم داد.
من الله توفیق