با سلام سایت من به آدرس [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] با تمام ورژنهای مرورگرهای غیر از اینترنت اکسپلورر مشکلی نداره و تمی که برای قالب آن استفاده کرده ام رنگ (teal )است ولی نمیدانم چرا وقتی از مرورگر اینترنت اکسپلورر ورژنهای پایینتر از 10 استفاده می کنم از تم (green ) استفاده می کند برای نمایش سایت آیا کسی چنین تجربه ای داشته بنظرتان برای رفع اشکالش چه باید بکنم متشکرم
