سلام
موقع نصب جوملا 2.5 در قسمت ديتابيس نميدونم دقيقا چي وارد كنم چون هميشه جوملا رو لوكال بوده الان روي هاسته! لطفا راهنماييم كنيد. تو قسمت نام هاست، نام كاربري چي بنويسم؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
موقع نصب جوملا 2.5 در قسمت ديتابيس نميدونم دقيقا چي وارد كنم چون هميشه جوملا رو لوكال بوده الان روي هاسته! لطفا راهنماييم كنيد. تو قسمت نام هاست، نام كاربري چي بنويسم؟
سلام
روی هاست شما بسته به اینکه هاستتون دایرکت ادمین یا سی پنل هست، به قسمت دیتا بیس منیجمنت برید و دیتا بیس و یوزر مورد نظر را ایجاد کنید.
در سی پنل باید یوزر به دیتا بیس نیز وصل بشه با کلیه دسترسی ها
سپس در مراحل نصب جوملا همین دیتا بیس و یوزری که ساختین را بهش معرفی کنید.
شاد باشید
توي قسمت نام هاست چي بنويسم؟ آدرس سايتمو بدم؟
خير! عبارت: localhost رو درج بفرمائيد.نقل قول:
نوشته اصلی توسط zohre.ab [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
موفق باشيد
سلام
آموزش تصویری آن را در کجا بیابیم :rose:
ممنون
دروود
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در پناه ایزد
من همه چیز ا رو درست وارد میکنم ولی باز هم پیغام خطا یی می ده که میگه به دیتا بیس وصل نشد علتش رو کسی می دونه ؟؟؟
سلام
با كسب اجازه از استاد عزيزم جناب mersad
دوست عزيز ، در وارد كردن نام ديتابيس و نامكاربري دقت بيشتر بفرمائيد!
بايد اين نامها همراه با جزء ثابتش درج شود. معمولا" در هاست سي پنل و دايركت ، جزء ثابت + آندرلاين+(نام ديتابيس/نام كاربري) ميباشد كه بايد در هنگام ثبت اطلاعات بطور كامل درج شود.
جزء ثابت + آندرلاين+(نام ديتابيس)=براي قرار دادن ديتابيس
جزء ثابت + آندرلاين+(نام كاربري)= براي قرار دادن نام كاربري كه ساختيد
دوباره امتحان بفرمائيد.. و اگه باز مشكلي بود بيان بفرمائيد
موفق باشيد
علت رو خودم پیدا کردم نام و یوزر دیتابیس باید کامل نوشته به شه مثلا : farsiyan_hhhgggd نام دیتابیس_اسم سایت
ممنون از عنایت شما