-
ایجاد ماژول html دستی
با سلاممن میخواهم یک ماژول اچ تای ام ال سفارشی یا دستی ایجاد کنم . هنگامی که کد اچ تی ام الی را که ار وبگذر کپی کرده ام در قسمت مربوطه و در پنجره ای که با کلیک بر روی کلید اچ تی ام ال در ، ادیتور سایت ، باز میشود، کپی میکنم و آنرا تایید میکنم در قالب سایت عنوان ماژول نمایش داده میشود اما خود ماژول خالی است. لطفا راهنمایی بفرمایید
-
از ماژول زیر استفاده کنید.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
شاد باشید
-
سلام
در تنظیمات کلی ویرایشگر پیش فرض رو بطور موقت تغییر دهید.
آموزشی هم در [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] موجود هست
موفق باشید