سلام
منو ها را میخواهم راست چین کنم.
الان دست نخورده همان نصب اولیه هست. قالب beez5
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
منو ها را میخواهم راست چین کنم.
الان دست نخورده همان نصب اولیه هست. قالب beez5
این سوالات به کرات پرسیده شده و جواب داده شده است.. کمی زیباتر سوال بپرسید .. گزینه جستجو به رایگان در اختیاز شماست
افزونه فایر باگ و اموزش های اون رو حتما بخونید
سلام
چند روز دنبالش بودم متاسفانه چیزی نتونستم پیدا کنم
سلام
منوها چه مشکلی دارند،
با اسکرین شات خواسته خودتون رو نشون بدید
موفق باشید
سلام
ضمیمه شد.
میخوام منو ها سمت راست و زیر هم باشند.نه این طوری
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام
اینها که منو نیستند، مطالب سایت هست که شما می تونید در مدیریت منو > منوی اصلی > خانه > انتخاب های طرح > ستونها رو برابر 1 قرار دهید
موفق باشید
ممنون از پاسخت دوست عزیز
فقط بخواهم منو ها فعال کنم چی کار کرد؟ مثلا تماس با ما.محصولات.صفحه اصلی در سمت راست
دروود
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در پناه ایزد