طبق [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] ميخواستم قالب خودم رو راست چين كنم بخش دوم كه تغيير بخشهاي مختلف فالي css از left به right و برعكس رو با دقت اصلاح كردم فقط بخش اول كه باي اين كد رو
در فايل index.php ذخيره ميكردم رو نميدونم جاي درست ذخيره كردم يا نه چون هيچ تغييري در قالبم ايجاد نشدکد:<?php if($this->direction == 'rtl') : ?>
<link href="<?php echo $this->baseurl ?>/templates/<?php echo $this->template; ?>/css/template_rtl.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
<?php else: ?>
<link rel="stylesheet" href="<?php echo $this->baseurl ?>/templates/<?php echo $this->template; ?>/css/template.css" type="text/css" />
<?php endif; ?>
اين هم فايل [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] ، لطفا يه نگاهي بندازيد
