پاسخ : چند سوال در مورد قالب؟
سلام دوست عزیز
1- utf-8 بکنید و دوباره مطالب بهم ریخته رو به فارسی بنویسید .
2- در فایل css قالب در این مورد جستجو یادتون نره !!!
3- این کد درون قالب شما ست فایل Index.php و باید کد مربوط سازگار با مامبو فارسی رو جایگزین کنید جستجو!!!!!!!!!!!!
4- فوتر سایت درون فولدر Include فایلی به نام footer هست
دوست همه جواب همه ی سوال های شما قبلا گفته شده لطفا وقت بگذارید و جستجو کنید .
یاعلی
پاسخ : چند سوال در مورد قالب؟
[img width=640 height=400]http://www.nedayerahayee.com/tem.jpg[/img]
پاسخ : پاسخ : چند سوال در مورد قالب؟
[quote author=مجید link=topic=6244.msg37125#msg37125 date=1178261223]
سلام دوست عزیز
1- utf-8 بکنید و دوباره مطالب بهم ریخته رو به فارسی بنویسید .
2- در فایل css قالب در این مورد جستجو یادتون نره !!!
3- این کد درون قالب شما ست فایل Index.php و باید کد مربوط سازگار با مامبو فارسی رو جایگزین کنید جستجو!!!!!!!!!!!!
4- فوتر سایت درون فولدر Include فایلی به نام footer هست
دوست همه جواب همه ی سوال های شما قبلا گفته شده لطفا وقت بگذارید و جستجو کنید .
یاعلی
[/quote]
مرسی . ولی فایل Index.php هیچ کدی درونش نداره!! فقط همچین چیزایی توشه :W64kor2JS82PVshPGHKwmmEO+B5XKmQGIpgzP6ePfTQDpvzU4 rIi+VIae این یک تیکه از محتویات ایندکس بود . ممنون از را هنماییتون . الان چیکار کنم؟
پاسخ : چند سوال در مورد قالب؟
دوست من
فایل اندیکس رو برامون بزار همین جا تا بررسی بشه
در ضمن موارد دیگر رو جستجو کنید !!!
یاعلی
پاسخ : چند سوال در مورد قالب؟
اون فایل کد شدست.
در اینترنت جستجو کنید
پاسخ : چند سوال در مورد قالب؟
پاسخ : چند سوال در مورد قالب؟
این فایل کد شدست
بببنید این بدرد شما می خوره برای
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
یاعلی
پاسخ : چند سوال در مورد قالب؟
مرسی آقا مجید ، منظورتون اینه که این قالب باید Decode بشه ؟ اگه بشه اونقت وقتی روسایت نصب کنم ایرادی پیدا نمی کنه ؟ این لینکی که دادین رو چطور باید استفاده کنم ؟ زیاد چیزی ازش متوجه نشدم .
یا حق
پاسخ : چند سوال در مورد قالب؟
من چندتا از دکودر ها پیدا کردم هیچ کدومش درست کار نمی کرد . چی کار بکنم حالا ؟