سلام
من بر روی فولدر administrator رمز گذاشته ام. الان آدرس مدیریت رو که میزنم ارور 404 می ده. چرا؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
من بر روی فولدر administrator رمز گذاشته ام. الان آدرس مدیریت رو که میزنم ارور 404 می ده. چرا؟
مطمئن باشید، هیچکس سایت شما را هک نخواهد کرد،
پیشنهاد من پلاگین دو عامل احراز هویت - احراز هویت گوگل در هسته جوملا هست. این پلاگین در حالت پیش فرض غیر فعال هست همچنین به کاربران اجازه می دهد که از دو عامل احراز هویت یکی احراز هویت گوگل و دیگری سازگاری مدت زمان با درخواست رمز عبور استفاده کند. برای استفاده از دو عامل احراز هویت اطلاعات کاربر را ویرایش کرده و دو عامل احراز هویت را فعال کنید.
ضمناً به علت پیکربندی نادرست فایل .htaccess در روت و پوشه administrator این اتفاق می افتد.
:cool:
سلام
این یعنی چی؟ چه ارتباطی به سئوال داره؟نقل قول:
نوشته اصلی توسط mediawiki [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
پس این همه حمله به سایت های ما توسط فضایی ها میشه؟
فایل htaccess رو باز کنید،
ببنید، دقیقا بین این خط
و این خطکد:RewriteCond %{REQUEST_URI} !^/index\.php
این کد هست یا نه، اگر نیست اضافه کنید:کد:RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
یا علیکد:RewriteCond %{REQUEST_URI} /component/|(/[^.]*|\.(php|html?|feed|pdf|vcf|raw))$ [NC]
بنده هم عرض کردم که به علت پیکربندی نادرست فایل .htaccess در روت و پوشه administrator این اتفاق می افتد.
سلامنقل قول:
نوشته اصلی توسط mediawiki [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
بنده هم اون قسمت از پاسخ شما رو نقل قول نکردم! ;)
یا علی
خیلی ممنون.
این تغییر رو دادم. الان سایت هم بالا نمیادنقل قول:
نوشته اصلی توسط علیرضا [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
حتی نمیشه رفت به سی پانل
از مدیریت هاستینگ خودتان درخواست پشتیبانی کنید تا راه دسترسی به کنترل پنل را برای شما حل کنند، ضمناً من عرض کردم این کار مناسب نیست؛ ولی در عین حال غیر ممکن نیست.
همچنین پیشاپیش تبریک ما برای کسب مدال کاربر پیشرفته پذیرا باشید. :coool:
سلامنقل قول:
نوشته اصلی توسط reza_pa48 [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
htaccess یک موضوع سطح پایین تر از Cpanel هست و هر بلایی سرش بیارید، مانع باز شدن Cpanel نمی شه. به عبارت دیگه، وقتی ویندوز شما بالا نمیاد، نمی تونید بگید چرا Word من باز نمی شه!
یا علی
بله حق با علیرضا جان هست، توجه داشته باشید، مشکل از آنجایی است که شما پورت کنترل پنل خودتان را روی دامنه خودتان باز می کنید، ولی اگر اطلاعات کافی از مشخصات سرور داشته باشید می توانید پورت مورد نظر روی آی پی سرور باز کنید و به کنترل پنل بروید با همان نام کاریری و کلمه عبور، پس شما احتیاج به اطلاعات سرور خودتان دارید، البته شاید گاهی اوقات ... .