یعضیا از سایتها از قبل نسخه جوملاشون 2.5 بوده و الان بیان شده که دیگه پشتیبیانی نمیشوند باید چیکار کرد؟
نمایش نسخه قابل چاپ
یعضیا از سایتها از قبل نسخه جوملاشون 2.5 بوده و الان بیان شده که دیگه پشتیبیانی نمیشوند باید چیکار کرد؟
از سایت خودتون یک پشتیبان بگیرید و سپس جوملا خودتون رو به جوملا 3 اپدیت کنید.. پس از اون به جوملا 3.6 .. دو مرحله انجام بدید تا با مشکل خاصی برخورد نکنید
به صورت دستی فایل اپدیت نسخه 3 رو روی جوملا 2.5 بریزید. در دو سه مرحله به نسخه های بالاتر مهاجرت کنید
سلام
مطلب زیر رو مطالعه کنید
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سوال بنده هم شبیه به همین مورد ایشون است .
با توجه به اینکه بیشتر دوستان در مواجه با ابدیت جوملا با مشکل رو برو میشن .می خواستم بدونم اگر الان بنده قالب مانند فلکس و یا آلبن وان رو استفاده کنم .بعدا با بروز شدن جوملا با مشکل مواجه نمیشم ؟؟؟!!
ممنون[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام. منم همین مشکل را دارم ولی میترسم که آپدیت کنم.
اگر که از سایت پشتیبان بگیرم مطمئن هستید که مشکلی پیش نمیاد؟
پشتیبان بگیرید هر مشکلی پیش بیاد می تونید برش گردونید
ولی 99٪ اگر مراحل رو به درستی برید مشکلی پیش نخواهد اومد