آقا یه سوال دیگه من یه منوبار به صورت DHTM درست کردم میخوام بزارم تو قالب سایت ...
باید چطور این کار رو انجام بدم و کدوم فایل رو ادیت کنم .
فرمت فایل htm هست .
نمایش نسخه قابل چاپ
آقا یه سوال دیگه من یه منوبار به صورت DHTM درست کردم میخوام بزارم تو قالب سایت ...
باید چطور این کار رو انجام بدم و کدوم فایل رو ادیت کنم .
فرمت فایل htm هست .
از مديريت ماژول ها .. يك ماژول جديد بسازيد .. سپس در قسمت html اديتور كد اون منو رو قرار بدين و ماژول رو در موقعيت مناسب منتشر كنيد.
لطفا سوالتون رو در پيغام خصوصي نپرسين ممنون ;)
[quote author=slimon link=action=profile;u=3499 date=1182946490]
سلام خسته نباشید .
دوست عزیز من میخوام این منوبار رو دقیقاً بالای هیدر سایت یعنی تصویر قالب اصلی مامبو قرار بدم .
باید چیکار کنم ؟!؟!
لینک منوبار :
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .
باتشکر
[/quote]
كد اين صفحه منو بار رو توي قالبتون كپي كنين .. يعني اون تصوير اصلي قالب مامبو رو از قالب پيدا كنيد و حذف كنيد و بجاش كد اين منو رو قرار بدين .
البته لازم به ذكر هستش كه اين منو استاتيك بوده و مامبو روش تاثيري نداره و شما بايد لينك هاي منو رو به صورتي دستي بسازيد.
[quote author=آبتين link=topic=7128.msg41416#msg41416 date=1182948261]
لطفا سوالتون رو در پيغام خصوصي نپرسين ممنون ;)
[quote author=slimon link=action=profile;u=3499 date=1182946490]
سلام خسته نباشید .
دوست عزیز من میخوام این منوبار رو دقیقاً بالای هیدر سایت یعنی تصویر قالب اصلی مامبو قرار بدم .
باید چیکار کنم ؟!؟!
لینک منوبار :
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .
باتشکر
[/quote]
كد اين صفحه منو بار رو توي قالبتون كپي كنين .. يعني اون تصوير اصلي قالب مامبو رو از قالب پيدا كنيد و حذف كنيد و بجاش كد اين منو رو قرار بدين .
البته لازم به ذكر هستش كه اين منو استاتيك بوده و مامبو روش تاثيري نداره و شما بايد لينك هاي منو رو به صورتي دستي بسازيد.
[/quote]
میدونم میخواستم این لینک خصوصی باشه که شما قرارش دادید .
به صورتی دستی یعنی چطوری ؟
خوب مي گفتين در ضمننقل قول:
میدونم میخواستم این لینک خصوصی باشه که شما قرارش دادید .
;)نقل قول:
17 ) مدیران انجمن موظف به پاسخگویی سوالات ارسال شده به پیغام خصوص خود نیستند
يعني اينكه منو ها رو با مامبو ميسازين . آدرسشون رو پيدا مي كنيد و سپس اون رو به صورت كد در مي آرين و به كدهاي منوباري كه خودتون ساختين اضافه مي كنيد !! در كل مي شه جزوي از قالب نه منو هاي مامبو !نقل قول:
به صورتی دستی یعنی چطوری ؟
اگه مي خواين مامبو اونها رو در دست بگيره بايد اون رو ماژولش كنيد كه مستلزم به دونستن PHP هستش .
بهترين راه استفاده از منوي جاوايي هستش ! در انجمن جستجو كنيد !
ُسلام ممنون .
فکر میکنم کمی برای من پیچیده باشه .
اگه یوزر نیم و پسورد رو بدم برایم انجام میدید .
در ضمن مثل منو بار بخش مدیریت هم بدنیست همچین چیزی در بیاد .
باتشکر
اگر خواستید درخواستتون رو به info بدید تا برآورد هزینه بشه و براتون انجام بشه
[quote author=رادمهر link=topic=7128.msg41438#msg41438 date=1182973294]
اگر خواستید درخواستتون رو به info بدید تا برآورد هزینه بشه و براتون انجام بشه
[/quote]
info کجاست ؟
info [at] mambolearn [dot] com