سلام
خسته نباشيد
دوستان ميخواستم بدونم متن منوها رو چطوري ميشه راست چين كرد يعني براي مثال كلمه صفحه اصلي رفته سمت چپ ميخوام بيارمش سمت راست چيكار كنم؟
بعدش چطور ميتونم فونت منوها و عنوان اونها رو تغيير بدم
ممنون
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
خسته نباشيد
دوستان ميخواستم بدونم متن منوها رو چطوري ميشه راست چين كرد يعني براي مثال كلمه صفحه اصلي رفته سمت چپ ميخوام بيارمش سمت راست چيكار كنم؟
بعدش چطور ميتونم فونت منوها و عنوان اونها رو تغيير بدم
ممنون
دوست عزیز
ورود تون رو تبریک می گم آموزش های زیر رو مرور کنید
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام آقا مجيد گشتم اما چيزي پيدا نكردم
شما باید قالبتون رو فارسی کنید!
با استفاده از لینکی که مجید گذاشت و تسلط بر Php & CSS میتونید این کار رو انجام بدید
دوست من قالب فارسي شده
و راست چين هم هست
اما متني كه توي دكمه هاي منو قرار داره سمت چپ قرار داره
a.mainlevel در فایل css رو این کد رو بهش بدید text-align:right;