سلام دوباره
آیا میشه پوشه ای که داخلش مامبو نصبه رو کپی کنیم و روی یک کامپیوتر دیگه بریزیم و استفاده کنیم ؟ چون من یک بار این کارو کردم پوشه نصب شده مامبو رو به یک کامپیوتر دیگه انتقال دادم اونجا جواب نداد . چیکار باید کرد ؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام دوباره
آیا میشه پوشه ای که داخلش مامبو نصبه رو کپی کنیم و روی یک کامپیوتر دیگه بریزیم و استفاده کنیم ؟ چون من یک بار این کارو کردم پوشه نصب شده مامبو رو به یک کامپیوتر دیگه انتقال دادم اونجا جواب نداد . چیکار باید کرد ؟
سلام دوست عزیز
بله میشه
خیلی قبلا مطرح شده، زحمت سرچ رو بکشید حل میشه
باید فایل configuration رو ادیت کنید
جستجو کنید به نتیجه خواهید رسید
یا علی
[quote author=ninja_esfahan link=topic=8250.msg46543#msg46543 date=1187395865]
سلام دوباره
آیا میشه پوشه ای که داخلش مامبو نصبه رو کپی کنیم و روی یک کامپیوتر دیگه بریزیم و استفاده کنیم ؟ چون من یک بار این کارو کردم پوشه نصب شده مامبو رو به یک کامپیوتر دیگه انتقال دادم اونجا جواب نداد . چیکار باید کرد ؟
[/quote]
شما بانک اطلاعاتی رو هم در اون کامپیوتر جدید مثل قبلی تنظیم کردید ؟
شما باید بانک اطلاعاتی رو هم بسازید و مشخصات متناظر با اون رو هم در configuration.php تنظیم کنید.
من همین رو سرچ کردم چیزی پیدا نکردم چی سرچ کنم ؟
سلام
"انتقال سایت configuration" رو سرچ کنید
یا علی
من سرچ کردم ولی جوابم رو نگرفتم الان من پوشه data را کپی کردم و توی لوکال کلاینت یک کامپوتر دیگه ریختم ولی پیغام آفلاین میاد همچنین پوشه ای که توش مامبو نصبه رو نیز توی www ریختم لطفا بگید توی configuration چی رو ادیت کنم .
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]