با سلام
من وقتي ميخوام وارد قسمت اديتور توي قسمت مديريت بشم اينترنت اكسپلورر خطا ميده كه نميتونه اين صفحه رو باز كنه
(هم تو لوكال و هم تو سرور)
البته توي لوكال با فايرفاكس باز ميشه ولي روي سرور با فاير فاكس هم هنگ ميكنه
مشكل از كجاست؟
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام
من وقتي ميخوام وارد قسمت اديتور توي قسمت مديريت بشم اينترنت اكسپلورر خطا ميده كه نميتونه اين صفحه رو باز كنه
(هم تو لوكال و هم تو سرور)
البته توي لوكال با فايرفاكس باز ميشه ولي روي سرور با فاير فاكس هم هنگ ميكنه
مشكل از كجاست؟
این فایل رو روی فایلهای قبلی جایگزین کنید
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
با سلام،
آقا من اين فايل رو تو سايتم آپديت كردم ولي هيچ چيز عوض نشد!
???
فايل هاش رو جايگزين كرديد يعني؟
این مورد تست شده!
چک کنید ببینید جایگزین شدند یا خیر!
این رو تست کنید
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
اگه درست شد نتیجه رو بگید
من این فایل رو امتحان کردم کار کرد.
دست طلا :) ;) :o
سلام خسته نباشيد
من هم گونه اي از اين ارور رو دارم. و راهي كه پيشنهادكرديد رو انجام دادم ولي نتيجه نگرفتم!
من هم با ie كار كردم هم ff ولي با هر كدوم يك مشكل خاصي دارم:
با IE:
در فسمت مديريت سايت نوار ابزار هاي اديتور نمايش داده نميشه.
در قسمت كاربري سايت (عمومي) روي ارسال مطلب كه كليك مي كني همون اروري كه دوستان گفتند رو ميده
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
با ff :
درقسمت مديريت همه چيز كار مي كنه ;D
در قسمت كاربري سايت روي هر كدوم از آيتم هاي منو كه كليك كني به يه صفحه ي خاص مي ري. مثلا هر چي ر وكليك كني(هفته نامه- خبرنامه- هرچي) هميشه صفحات مقالات باز مي شه!!!!! ولي تو IE اين مشكل وجود نداره.
و كلا خيلي هم زيبا نيست كه به كاربر بگيم كه بيا برو ff رو نصب كن. چون همه اكثرا با ie كار مي كنن و ..
و بعد هم .... ممنونم از پشتيباني خوبتون
سلام
برای منو هات از چه ماژولی استفاده میکنی؟ jscook هست؟
اگر آره، عوضش کن
یا علی
بله jscook هست.
منويي كه با كارايي jscook مي تونين معرفي كنين؟ چون منوي معمولي به دردم نمي خوره!
ممنونم