سلام و با تشکر از گروه مامبو لرن
راستش یه مشکل تو ماژوال dtree که نصب کردم هست . وقتی روی مجموعه ها کلیک می کنم می نویسه
شما مجاز به ديدن اين منبع نيستيد
شما باید وارد شوید
در صورتي که همه ي سطح دسترسي ها درسته
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام و با تشکر از گروه مامبو لرن
راستش یه مشکل تو ماژوال dtree که نصب کردم هست . وقتی روی مجموعه ها کلیک می کنم می نویسه
شما مجاز به ديدن اين منبع نيستيد
شما باید وارد شوید
در صورتي که همه ي سطح دسترسي ها درسته
اگر از مامبو 4.6.1 استفاده میکنید ، SEF رو غیر فعال کنید.
مرسي آقاي نوري بله از 4.6.1 استفاده مي کنم ولي متوجه نشدم چيکار کنم . ميشه بگيد کجا بايد برم و sef رو از کجا غير فعال کنم
سلام
آقاي عزيزي، لطفا جستجو كنيد و عنوان مناسب براي پستتون انتخاب كنيد
موفق باشيد، يا علي
1. یک مشکل رو دوبار مطرح نکیند
2. در انجمن جستجو کنید
+ ایضاً تذکرات آقای شکرزاده
چشم . مرسی از راهنماییهاتون . sef رو فعال کردم ولی وقتی فعال شد دیگه کلن چیزیرو نمیورد و می گفت همچین صفحه ای نیست
من که متوجه نشدم اشکال از کجاست دوباره مثل اولش کردم . میشه راهنمایی کنید چرا میگه
شما مجاز به دیدن نیستید . باید وارد شوید
سلام . خواستم یه آرشیو بزنم الان 4 روزه نتونستم . گیج شدم نمی دونم چرا اینجوریه .ببینید الان sef فعااله . بعدی از منو ها کار می کنه بعضی ها هم پیغام شما مجاز به دیدن نیستید باید وارد شوید رو میده . سایتو ببنید [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] . از منو بخش اینترنت و بعد مدیریت دانلود رو بزنید میاره ولی بقیه ی بخشها و زیر مجموعه هارو نگاه کنید نمیاره . درضمن مجموعه های پر هستند (مشکل از پر بودن یا خالی بودن مطلب نیست ) . کسی از دوستان می تونه یه چک بکنه تا ایم مسئله حل بشه . ممنون میشم
sef یک سری مشکلات در نسخه 4.6.1 داره که در 4.6.2 بر طرف شده. لطفا منتظر نسخه ارتقایی 4.6.2 باشید تا مشکلتون حل بشه
مرسي از شما . يعني هيچ کاري نميشه کرد . آخه فکر نکنم مشکل از sef باشه
َشهاب!!!
مشکل رو بالا نوید گفت. راه حل هم گفت. مگه شده تیم ما سوال اشتباه جواب بده ;)