طریقه نصب کامپوننت و ماژول
سلام دوست عزیز
من تازه اومدم تو کار پی اچ پی و مامبو و رو هاستم مامبو فارسی رو نصب کردم ولی هیچ اطلاعاتی در مورد نصب ماژول و کامپوننت ندارم اگه میشه یه زحمت بکشین طریقه نصبش رو کامل و رسا برامون بنویسین . انشاءالله که جبران کنم
اینم آدرس سایتم
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
Re: طریقه نصب کامپوننت و ماژول
سلام
دوست عزیز اگه قبل از ارسال پست یک جستجوی می کردی فکر کنم بد نبود
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
یا علی/خداحافظ