من نميتونم با اينترنت اکسپلورر از امکانات اديتور در تمام محتوا براي استفاده عکس در مطلب استفاده کنم .
يه کادر باز ميشه که نوشته نميتونه اين صفحه رو باز کنه و آخرش هم ميگه .
Operation aborted
نمایش نسخه قابل چاپ
من نميتونم با اينترنت اکسپلورر از امکانات اديتور در تمام محتوا براي استفاده عکس در مطلب استفاده کنم .
يه کادر باز ميشه که نوشته نميتونه اين صفحه رو باز کنه و آخرش هم ميگه .
Operation aborted
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
اگر مامبو 4.6.2 دارید این بسته رو دانلود و اکسترکت و جایگزین بر روی فایل های قبلی کنید
من این کارو اتجام دادم .ولی ....
opera هم وقتی دکمه های ادیتور رو می زنم فقط باز میشه .ولی هیچی توش نیست.firefox هم همینطور.
وارد مدیریت که میشید باید ادرس سایت به همراه www باشه .. بدون www کار نمیکنه