-
چند تا سوال !!!!
سلام دوستان
من مامبو رو نصب کردم
2 تا سوال داشتم اگه جواب بدين ممنون ميشم
اول اينکه ميخوام مثلا فقط 5 تامنو داشته باشم و هر بار که مطلبي رو ارسال ميکنم به دلخواه خودم به لينک اون صفحه بره
دوم اينکه وقتي دارم مطلب اضافه ميکنم اون قسمت که ميگه مجموعه رو انتخاب کن اصلا مجموعه هايي که من ساختم توش نيست !
فقط 3 تا مجموعه مياد 1- مامبو و امنيت 2- مديريت محتوا و ..
راستي اگه بخوام کل مطالب موجود در محتوا رو پاک کنم چيکار کنم ؟؟؟ ::)
-
پاسخ : چند تا سوال !!!!
سلام
لطفا اول اینجا رو بخونید:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
قبل از پرسیدن سوال آموزش ها رو بخونید.. بعد جستجو کنید... بعد اگر پیدا نشد بپرسید
یا علی