پورتال [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] رو با چه cms طراحی کردند؟
نمایش نسخه قابل چاپ
پورتال [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] رو با چه cms طراحی کردند؟
جوملا
از کجا "ها" مشخص میشه؟
اينطور كه به نظر ميرسه تمام قسمتهاي اون با جوملا نيست و بخشهايي از اون از جوملا استفاده ميكنه.
عموما بخش iran.ir/cms
تشخيصش هم خيلي مشكل نيست. اگر توي اين صفحه Page Source بگيريد با اين عبارت برخورد ميكنيد:
meta name="Generator" content="Joomla! - Copyright (C) 2005 - 2007 Open Source Matters. All rights reserved."
ولي بقيه بخشها هم از سيستمهاي اپن سرس ديگه استفاده ميكنه. اينطور كه در ديد اول به نظر ميرسه براي اين سيستم تقريبا هيچ برنامه نويسي اساسي انجام نشده.
به اعتقاد شخصي من چنين سيستمي امكان شكستش زياد هست. چون تركيب چندين سيستم ميتونه مجموع ريسكها رو هم با هم جمع كنه.
يعني اينكه اگر امكان نقص امنيتي در سيستم شماره 1 مثلا 2 درصد باشه و امكان نقص امنيتي در سيستم شماره 2 هم 3 درصد باشه قطعا امكان بروز نقص امنيتي در سيستم تركيبي 1 + 2 حداقل برابر 5 درصد هست. البته اگر خوشبينانه قضاوت كرده باشيم و ...
می خوام بدونم کامپوونت یا مازولی که توی صفحه اصلی اون(iran.ir) کار شده که حاوی تب های مختلف شامل اخبار اقتصادی . ورزشی و ... اسمش چیه ؟
ajax tab
و لرزوما یادتون باشه که نیاز نیست نوشته شده باشه شاید خودشون نوشتن
[quote author=مجید link=topic=9405.msg53865#msg53865 date=1194760770]
ajax tab
و لرزوما یادتون باشه که نیاز نیست نوشته شده باشه شاید خودشون نوشتن
[/quote]
کامپوننت یا مازولی که بتونه همین کارو انجام بده سراغ ندارید؟
دوست عزیز گفتم ajaxtab ماژولی هست برای این مورد می تونید از این استفاده کنید
در extensions.joomla.org جستجو کنید