پاسخ : مشکل fireboard یا مامبو
یه چیزی الان فهمیدم! اگر fa آخر رو به en تغییر بدهم درست میشه اما خب با زبان انکلیسی
پاسخ : مشکل fireboard یا مامبو
شما nokkaew رو نصب دارید روی مامبو که با fireboard درست کار نمیکنه !
مشکل از مامبو و fireboard نیست!
پاسخ : مشکل fireboard یا مامبو
پاسخ : مشکل fieboardیا مامبو
با سلام
ميشه در مورد نحوه نصب fieboard در مامبو و مسير نصب توضيح مختصري بدهيد
با تشكر
پاسخ : مشکل fireboard یا مامبو
کامپوننتش رو دانلود کنید و سپس از طریق نصب جامع بسته ی زیپ شده را انتخاب کرده و نصب کنید به همین راحتی