من خودم مدیر سرور هستم، ولی نمی دونم باید session های کدوم قسمت رو چک کنم وقتی یه یوزر دیگه رو سرورم همچین مشکلی رو نداره !
نمایش نسخه قابل چاپ
من خودم مدیر سرور هستم، ولی نمی دونم باید session های کدوم قسمت رو چک کنم وقتی یه یوزر دیگه رو سرورم همچین مشکلی رو نداره !
سلام سايت من در قسمت ورود به سايت مشكل داره مشكلش هم فقط دز اينترنت اكسپلورر هستش
يعني وقتي در موزيلا وارد ميكني درست ميشه
و وارد سايت ميشه منوي كاربر هم مياد
اينترنت اكسپلورر 7 سايتم هم [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
يوزر براي تستش iranebartar
پسوردش 123456
سلام
بدون هیچ مشکلی با IE7 در سایت شما لاگین کردم
شما از یک کامپیوتر دیگه چک کنید ببینید باز هم مشکل هست ؟ چک کنید ببینید Cookies بروزر شما فعال هست ؟ ...
-------
لطفا هر موضوع رو در تاپیک و بخش مربوطه بپرسید
پست دوم شما حذف شد .
لطفا سوالتون رو با توجه به موضوع اون در بخش مربوطه مطرح کنید
یا علی