از اینکه وقت گذاشتین و تایپ کردین واقعا متشکرم.تست میکنم و نتیجش رو خدمتتون عرض میکنم
نمایش نسخه قابل چاپ
از اینکه وقت گذاشتین و تایپ کردین واقعا متشکرم.تست میکنم و نتیجش رو خدمتتون عرض میکنم
[quote author=سعید link=topic=13870.msg73472#msg73472 date=1212270547]
همیشه این لین کنیست دوست عزیز. گفتم که برای هر بخش، یکی باید از این لینک ها بسازید.نقل قول:
لینک اون از نوع آدرس وب هست ، که شما وقتی مامبو رو به صورت با اطلاعات پیش فرض نصب کنید ، لینک اون موجود هست ،
لینکتون می شه index.php?option=com_content&task=new&sect ionid=3
برای هر بخش، باید در مدیریت بخش ا، شناسه اون رو پیدا کنید به جای عدد 3 قرار بدید. برای هر بخش یک لین جداگانه.کد:index.php?option=com_content&task=new&sectionid=3
[/quote]
خوب معلومه دیگه ، من مثال زده بودم!!
سلام.بر منکرش لعنت.اصلا جرقه ی اولیه و اصلی را شما زدی ولی خوب دوستمون متوجه نشده بود.نقل قول:
خوب معلومه دیگه ، من مثال زده بودم!!
یـــــــــــــــــــــاعـ ـــــــــــــــــــلی
دوست عزیزمون فرمودن : "
البته سطح دسترسی اون را هم هرجور دوست داری تنظیم کن.(اگه می خوای کاربرا به بخش اصلی مدیریت سایت دسترسی نداشته باشن و فقط به این لینک ها دسترسی داشته باشن، باید سطح دسترسی را زیر manager تعریف کنی.) "
البته خلط منظور و مفهوم نشه.
وقتی میگیم سطح دسترسی، منظور ممکنه اینجا دو چیز باشه.
1- سطح دسترسی کاربر
2- سطح دسترسی به لینکی که ساختید.
سطح دسترسی لینک رو با توجه به اینکه قرار نیست به صورت عمومی باشه، و فقط اعضا می تونن مطلب ارسال بکنند، اونهم به طور پیش فرض کسانی که دسترسی author دارند، باید حداقل registered تنظیم کنید.
سطح دسترسی کاربر هم برای اینکه اون لینک رو مشاهده کنه، باید برابر یا بالاتر از سطح دسترسی ای باشه که برای لینک در نظر گرفتید.
بنا براین توصیه می کنم شما سطح دسترسی کاربرتون رو بکنید author
اون لینک رو بسازید و سطح دسترسیش رو تنظیم کنید روی registered.
حالا اینطوری کاربرایی که سطح دسترسی author یا بالاتر دارند، می تونن مطلب ارسال کنند. ضمن اینکه به بخش مدیریت اصلی هم دسترسی ندارند.
ضمنا یک مورد دیگه هم هست که اگر حتی سطح دسترسی کاربر شما، manager یا حتی superadministrator هم هست، می تونید با یک روش، دسترسی اون رو طوری محدود کنید که به بخش کنترل پنل اصلی سایت ، دسترسی نداشته باشه و فقط از بخش کاربری بتونه وارد بشه.
حالا اگه سطح دسترسیش publisher یا author باشه، فقط می تونه مطلب بفرسته. اگر بالاتر باشه یعنی editor ، یا manager یا administrator یا super administrator ، باز هم د رحالت عادی فقط می تونه مطالب رو ویرایش کنه و مطلب بفرسته.
راهش هم اینه که روی پوشه مدیریت پسورد بگذاری. (/administrato/)
اتفاقا این کار برای بالاتر بردن امنیت سایت هم اکیدا توصیه میشه.
سلام.بسیار عالی و به جا بود سعید جان[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید][مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید][مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
یــــــــــــــاعــــــــ ــــــــلی
اگه بخوام کاربر ها در حد Author بتونن از مدیریت رسانه ها استفاده کنن چطور؟یعنی میخوام موقع ارسال نتونن عکسشون رو هم آپلود کنن.
[quote author=dj_ahmad link=topic=13870.msg75131#msg75131 date=1213443171]
اگه بخوام کاربر ها در حد Author بتونن از مدیریت رسانه ها استفاده کنن چطور؟یعنی میخوام موقع ارسال نتونن عکسشون رو هم آپلود کنن.
[/quote]
استفاده كنن ؟
آپلود نكنن ؟
آخرش بكنن يا نكنن ؟
ميشه يك كم واضح تر توضيح بديد ؟
:D ;D استفاده کنن عزیز...اخه به صورت معمولی که آپلود نمیتونن بکنن....
بزارسد کلی ترش کنیم مثلا میخواهیم کاریر ها بدون لاگین کردن توی قسمت مدیرت از همون قسمت خودشون به بعضی از امکانات مدیریتی دسترسی پیدا کنن.....
نقل قول:
یعنی میخوام موقع ارسال نتونن عکسشون رو هم آپلود کنن.
نقل قول:
استفاده کنن عزیز...اخه به صورت معمولی که آپلود نمیتونن بکنن....
من كه گيج شدم. :(نقل قول:
بزارسد کلی ترش کنیم
آقا سعید از شما بعید که اینجوری بخواهید خرد بگیرید.من مطمئن هستم که منظورم رو همه متوجه شدن.
عرض کردم میخوام که کار برها بدن دسترسی به کنترل پنل اصلی عکس آپلود کنن.      آخه غیر از این حالت دیگه ای متصور هست؟
گر بر سر نفس خود امیری مردی....گر بر دگری خرده نگیری مردی!...
با تشکر
یا علی   
من موقع ارسال متوجه غلط املایی شدم ولی چون قابلیت ادیت مجدد نداشتم نتونستم اصلاحش کنم و به واگذارش کردم به طبع بلند و هوش سرشار ایشان
** دو پست شما یکی شد