به امید روزی که همه ایرانی ها ارزش اطلاعاتو بدوننو بفهمند که باید براش پول پرداخت کرد.
به قول آقای فیروزمندان
information is power
:P
نمایش نسخه قابل چاپ
به امید روزی که همه ایرانی ها ارزش اطلاعاتو بدوننو بفهمند که باید براش پول پرداخت کرد.
به قول آقای فیروزمندان
information is power
:P
آقا یهبخش رو سایت بزارید که کسی نبینه بچه ها فقط زمانی که مبلغ رو ریختن به حساب یه اطلاع بدن! راستی شماره حساب چیه؟
سلام
شماره حسابو آقاي فيروزمندان گذاشته تو اين تاپيك:[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
من همین الآن واریز کردم.
راستی ابو الحسن فیروزمندان کیه؟
سلام
آقاي احمد زاده شما چطوري روز تعطيل تونستين پول رو واريز كنيد؟
چی گفتید پول >:(
من دارم میرم اینجا دیگه جای من نیست :'(
[size=6pt]بابا شوخی کردم چرا می زنید.[/size]
-------------------------------------------------------------
سلام
منم کار ثابتی ندارم(درآمد منظورمه)
اما میدونم این بچه ها چقدر زحمت میکشن تا حالا خیلی به من کمک کردن.(در عوض من هم خیلی اذیتشون کردم)
با این حال با اینکه درآمد ثابتی ندارم حاضرم هر 2 ماه 5000 تومان واریز کنم شاید کمکی بشه.
فعلا که دستم تنگه حتما تا چند روز دیگه واریز میکنم.
از همه ی دوستان مامبو سپاسگزارم
یا حق
فدات شم من چکار روز تعطیل دارم؟ من الآن پیش دوستان خوبم! سرور های شتاب هستم. می تونم پول واریز کنم درواقع از کارت خودم ریختم به حساب حاج ابوالحسن!
شما مگه نمیدونی من کارم چیه؟ گردگیری سرور های شتاب!!
دوستان گرامی من پیشنهاد بهتری دارم.
به نظر من بهتره که شما برای مبالغی که واریز میکنید یک بنر هم ارسال کنید تا برای شما در سایت نمایش داده بشه.
[glow=red,2,300]البته بنر هایی که در مورد هاستینگ نباشه.[/glow]
به این شکل شما با مبلغی که واریز کردید در سایت مامبو لرن بنر تبلیغاتی قرار میدید و با توجه به مبلغ واریزی به تعداد مشخصی به نمایش در میاد. (برای رنکینگ شما هم مفیده)
آقا هزینه تبلیغ در مامبولرن چقدره؟ من میخام تبلیغ کنم!
شما هر چقدر پرداخت کنید به همون میزان بنر منتشر میشه.