پاسخ : ماژول ایجاد کننده انواع منوی درختی برای مامبو و ج
من امتحان کردم، همچنین مشکلی نبود!
حالا تصویر بزار ببینم دقیقاً مشکل چیه!
اما الان من سه بخش رو معرفی کردم به ماژول و این مشکل رو ندارم! مجموعه ها رو نمایش میده و با کلیک بر روی نام هر مجموعه "جدول - مجموعه" مطالب رو نشان میدهد و بر روی آیتمهای درون هر مجموعه که کلیک میکنم محتوای مربوطه نمایش داده میشه!
حالا یا من هنوز متوجه منظور شما نشدم یا اینکه یک مشکلی برای مامبوی لوکال شما بوجود اومده که اینجوری میشه!
در هر صورت تصویر رو بزار حتماً.
یا حق
پاسخ : ماژول ایجاد کننده انواع منوی درختی برای مامبو و ج
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
دقت کنید رو هر دکمه در هر مجموعه که برم لیست کلی باز می شه
پاسخ : ماژول ایجاد کننده انواع منوی درختی برای مامبو و ج
پاسخ : ماژول ایجاد کننده انواع منوی درختی برای مامبو و ج
سلام
واسه من جاي همه چي علامت سوال (؟) گذاشته..
چرا؟
ميتونيد كمكم كنيد؟
پاسخ : ماژول ایجاد کننده انواع منوی درختی برای مامبو و ج
[quote author=moji_eve link=topic=20142.msg107250#msg107250 date=1242677153]
سلام
واسه من جاي همه چي علامت سوال (؟) گذاشته..
چرا؟
ميتونيد كمكم كنيد؟
[/quote]
ماژول رو حذف کنید و دوباره نصب کنید.
پاسخ : ماژول ایجاد کننده انواع منوی درختی برای مامبو و ج
[img width=640 height=270]http://docs.google.com/File?id=ddbvsfcm_11f4tgz9fw_b[/img]
پاسخ : ماژول ایجاد کننده انواع منوی درختی برای مامبو و ج
رو سرور هم با اطلاعات پیش فرض تست کردم
بازم لیست کلی باز می شه
البته این تنها ایراد بود که داشت ، ولی بقیه بخش هاش واقعا" عالی بود ، ممنونم آقا مهدی ، واقعا" مرسی
پاسخ : ماژول ایجاد کننده انواع منوی درختی برای مامبو و ج
من بازم نمیتونم متوجه بشم ! مشکل از منه حتماً. لطف کن بیا مسنجر صحبت کنیم ببینم دقیقاً منظور شما چیه و آیا میشه این مورد رو تغییر داد تا در صورت امکان در ماژول تصحیح کنم!
ممنون که پیگیری میکنی تا این تک مورد هم درست بشه.
یا حق
پاسخ : ماژول ایجاد کننده انواع منوی درختی برای مامبو و ج
به همراه آقا مهدی
ماژول رو ، بر روی سرور لینوکس با نسخه 4.6.5 مامبولرن تست کردیم
این طور که معلوم شد مشکل از ماژول نیست
بر روی سیستم آقا مهدی ( ویندوز ویستا ) با مرورگرهای اپرا ، فایر فاکس ، اینترنت اکسپلورر تست شد و بدون مشکل اعلام شد
اما همین ماژول بر روی سیستم من ( ویندوز ویستا ) با مرور گرهای فایر فاکس ، اپرا ، کروم ، سفری تست شد و مشکل ذکر شده هم چنان پا برجا بود
البته بر روی همین سیستم در تستی که با اینترنت اکسپلورر انجام گرفت هیچ مشکلی وجود نداشت
شایان ذکر هست کش رو پاک کردم اما بازم هیچ فرقی نکرد
نسخه های مرور گر ها نیز یکسان بود
نتیجه : هیچ دلیلی به ذهنم نمی رسه جز اینکه مشکل از سیستم من باشه
به هر حال این موضوع رو نیز بررسی خواهم کرد
پوزش از اینکه وقت دوستان گرفته شد
پاسخ : ماژول ایجاد کننده انواع منوی درختی برای مامبو و ج
البته این مورد ربطی به مرورگر و یا سیستم عامل نباید داشته باشه. احتمالاً مشکل از سیستم دوست عزیزمون باید باشه.
در هر صورت بنده کاملاً این مورد رو بررسی کردم و چنین مشکلی ندیدم و سایت دوست عزیز (آقا مصطفی) رو هم دیدم و خبری از مشکلی که میفرمودند نبود.
در هر صورت دیگر دوستان هم این مورد رو بررسی کنند و در صورت بروز این مشکل، لطفاً بیان کنند تا ریشه یابی کنیم چطور چنین چیزی ممکنه و چگونه رخ میده!
یا حق