شرمندم . ولی میشه بگید چطور باید برش گردونم . من قبلا" با php کار نکرده بودم
نمایش نسخه قابل چاپ
شرمندم . ولی میشه بگید چطور باید برش گردونم . من قبلا" با php کار نکرده بودم
از دیتابیس گزینه sql رو بزنید
و فایل رو بهش بدید
Database irbarir running on localhost
Error
SQL-query :
CREATE DATABASE `information_schema` DEFAULT CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_general_ci
MySQL said:
#1044 - Access denied for user 'root'@'localhost' to database 'information_schema'
این ارور رو میده . میشه کاریش کرد ؟
خوب این نشون میده که شما دسترسی لازم به دیتابیس رو ندارید!
موقع نصب appserv پسورد دادید؟
اگر داده باشید بهتره یکبار پاک کنی!
و پیشنهادم اینه که از ورژن جدید appserv استفاده کنی که پسورد هم قبول میکنه
من پسورد ندادم . از ورژن جدید هم که تازه از سایتتون دانلود کردم استفاده می کنم . ولی الان می تونم دیتا مو برگردونم ؟
شما میتونید دیتا رو برگردونید
اما اونهایی که پاک کردید خیر
منظور من از ورژن جدید appserv بود نه مامبو
در صر صورت اینجور که شما نوشتید یوزرتون اجازه بازیابی نداره
من از app 2.4.5 می کنم .
منظورتون از اونهایی که می تونم برگردونم و اونهایی که پاک کردم چیه ؟ چطور می تونم دیتا رو برگردونم ؟
توجه کنید که شما یک سری از داده ها رو پاک کردید!
اونها بر نمیگردن!
شما باید از طریق راهی که بالا گفتم بازیابی کنید!
اگر نمیتونید بکنید شبیه سازتون مشکل داره
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] از اینجا شبیه ساز جدید رو دانلود و نصب کنید
دقیقا چه تیبل هایی رو drop کردین؟
فکر کنم همه رو
خوب! پس چیو بکاپ گرفتی!!!
یه مامبو جدید نصب کن خودت رو راحت کن!