-
نه از کوئیک استار خبری نیست. و استفاده نمی کنم.
اره تمام فایلها اکسترکت شدن.
همه فایلها رو پاک کردم و دوباره کل جوملای فارسی رو ریختم روی قبلی ها. و همچنان همون قبلی بوده
فقط تنها اتفاقی که می افته صفحه لاگین مدیریت راست چین می شه و فارسی. ولی وقتی که لاگین می کنی همه چی انگلیسی هستش
-
بعد از اکسترکت فایلها مدیریت زبان وارد میشید و بخش مدیریت رو فارسی میکنید دیگه !؟
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
-
احتمال می دم به خاطر دسترسی هام به فولدرهاست. اینم بگم که من روی لوکال کار می کنم (روی وب هم هنوز این مشکلم پابرجاست)
ولی وقتی که سطح دسترسی رو فوول هم کردم بازم این آیکن کنار فولدر فارسی افتاده....
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
-
پوشه حذف میشه !؟
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
-
اره فولدر حذف می شه و مشکلی توی حذف و کپی کردن دوبارش ندارم؟
-
از طریق مسنجر با من در تماس باشید تا با استفاده از ریموت دسکتاپ بتونم از نزدیک بررسی کنم ! چاره دیگه ای نیست ! البته فکر میکنم برای هر دو طرف team viewer بهتر باشه. مشکل برای من هم جالب شد. البته اگر تمایل دارید که بنده به این موضوع رسیدگی کنم و ... !
هیچکس تنهاتر از خدا نیست